Hebben jullie wel eens een opdracht teruggegeven aan een opdrachtgever? Klinkt misschien als een 'luxe probleem' gezien in deze tijden überhaupt een opdracht binnenhalen al moeilijk is (of kan zijn)... Maar toch komt het voor dat je er geen geloof meer in hebt en/of je niet meer achter het beleid kunt staan.
Ik heb het onlangs nog gehad dat door door onverenigbare inzichten (uiteenlopende verwachtingen) ik een punt achter de opdracht heb gezet. Vond ik erg moeilijk, en het heeft ook lang geduurd tot ik de stap durfde te nemen. Als je er geen geloof meer in hebt of er niet meer achter kunt staan... ga je jezelf professioneel in de weg zitten. Het wordt alleen erg lastig als je de inkomsten hard nodig hebt.
Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Iemand ervaring?
Labels (tags): interim, interimmer, opdracht, opdrachtgever, teruggeven, zzp, zzp-er
Permalink Reactie geplaatst door Ciska Boshart on 18 februari 2010 at 1:23pm
Permalink Reactie geplaatst door Stefanie Zuidberg on 18 februari 2010 at 1:25pm
Permalink Reactie geplaatst door Senior Professionals BV on 18 februari 2010 at 1:45pm
Permalink Reactie geplaatst door Jan Baak on 19 februari 2010 at 12:41am
Permalink Reactie geplaatst door Robert de Groot on 24 februari 2010 at 4:50pm
Carina Canoy heeft gereageerd op Mark Bassies ZZP nieuwsitem Samenwerking van ZP'ers in de cloud. Deel 5 van een real-lifeblog........
Mike Schenk posted a blog post
Fred Driessen heeft een status geplaatst